Athena Gökhan bilinmeyenleri anlattı

Athena grubunun solisti Gökhan Özoğuz Vogue dergisine hakkında bilinmeyenleri anlattı.

Şubat sayısında yer alan Özoğuz'u Ebru Çapa kaleme aldı.

Geçtiğimiz günlerde abdest alırken çekilen fotoğrafının fake hesapta paylaşılmasından rahatsız olan başarılı solist, kendini şu sözlerle ifade etti:

“Benim hayatım gökkuşağı gibi, bin tane şey var. Onların düşündüğü Müslüman olamam.

Gökhan bilinmeyenleri anlattı


Bence bir insan, inanç sisteminden dolayı da alkışlanmamalı. Bravoluk bir şey değil bu. Her şey bakış açısında gizli, herkesin kafasında başka bir inanç var.

İnsan olduğu için sevsin insanlar birbirlerini.”

BİRBİRLERİNE TEKME ATMIŞLAR

Gökhan ve Hakan Özoğuz kardeşler, annelerinin karnından dört dakika arayla, doğum sırasında birbirlerini tekmeledikleri için morarmış gözle çıkmış çift yumurta ikizleri.

Gökhan bilinmeyenleri anlattı

‘Haylaz’ sıfatı çok hafif kaçar, üçüncü sınıfta sabrı iflas eden okul yönetiminin, ebeveynlerine yalvarıp, “Alın bu çocukları” demesiyle, bildiğiniz okuldan atılmışlıkları var.

Yaşadıkları bahçeli ev, babalarının eczanesi, Fenerbahçe Stadı ve Akmar Pasajı arasında geçen ilk gençlikleri deseniz, başka türden bir adrenalin patlaması:

“Hayatımın hem en eğlenceli hem en sıkıntılı zamanlarını okulda yaşadım diyebilirim.

Hapis gibi gelirdi bana okul. Hâlâ da sevmem. Bizim ülkemizdeki korkunç eğitim müfredatı, bireyin bilgilenmesi değil, bilgilenmemesi için yaratılmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceni Paylaş.Sorgulayalım.