BİR OKUR MEKTUBU!

Günaydın ablacım. Atv de yayınlanan güven bana adlı yarışmadan bahsetmek istiyorum. Yarışmanın formatı, birbirini tanımayan 2 kişi birlikte yarışıyor ve onbeşinci soru sonunda kazanılan parayı 2 ye bölüyorlar ama öncesinde birisi erken davranıp butona basmassa. Eğer basarsa o andaki parayı tek başına alıyor. Vurgulanmak istenenin, birlikte yola çıktığın insanı satarsan daha çok para kazanırsın. Türk insanının beynine kazınmaya çalışılan bu bence. Bugün yanındaki insanı satan ve bunu yaparak para kazanan kişinin yarın vatanını da satabileceğini düşünen insanların ülkeme soktuğu bir yarışma olduğunu düşünüyorum. YARIŞMACIYA BÜYÜK ŞOK ATV'de yayınlanan "Güven Bana" yarışması ilginç anlara sahne oldu. Yarışmacılardan birisi defalarca yemin etmesine rağmen sözünde durmadı ve parayı tek başına kazandı. Aydeniz ile Cihan isimli iki yarışmacı, "Güven Bana "yarışmasının tarihinde bir ilke imza atarak finale kadar sorunsuz bir şekilde ilerledi. 15 sorunun sonunda ise 72 bin TL'ye ulaştılar. Daha sonra ise birbirlerini yarı yolda bırakmayacaklarına dair yeminler ederek ailelerine danışmak üzere ayrıldılar. Özellikle Cihan adlı erkek yarışmacı Aydeniz'e dönerek "Yemin ediyorum bak, Kur'an çarpsın ki sözümden dönmeyeceğim, düğmeye basmayacağım" diyerek ailesinin yanına gitti. Dönüşte ise iki taraf da büyük bir kararlılıkla yarışma alanına doğru ilerlemeye başladı. Ancak teklif 72 bin TL'ye ulaştığında Cihan dayanamadı ve butona bastı. Bu şekilde Cihan, ikiye bölünmesi planlanan 72 bin TL'ye tek başına sahip olmuş oldu. Aydeniz "İnançlı bir insan olduğum için Kur'an üzerine yemin edilince dayanamadım, inandım" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceni Paylaş.Sorgulayalım.