Sneijder resmen Galatasaray'da




Ve futbolda yılın transferi gerçekleşti... Galatasaray,Wesley Sneijder'i resmen kadrosuna kattı. Günler süren pazarlıkların ardından gerçekleştirilen Hollandalı futbolcunun transferi resmen borsaya bildirildi. Transfer Galatasaray Kulübü'nün resmi internet sitesinden de açıklandı.
KAP'A YAPILAN AÇIKLAMA ŞÖYLE:
Galatasaray Kulübü'nden Kamuoyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamada "FC Internazionale profesyonel oyuncularındanWesley Sneijder'in transferi için Kulübü ve oyuncunun kendisiyle mutabakata varılmıştır. Gerçekleşecek sağlık kontrollerinin ardından anlaşma imzalandığında şartları hakkında kamuoyuna açıklama yapılacaktır" denildi.
3.5 YILLIK SÖZLEŞME İMZALADI
Milano'da transfer görüşmelerini gerçekleştiren Galatasaray CEO'su Lutfi Arıboğan ile İdari Direktör Sinan Kalpakçıoğlu, bu akşam saat 20.50'deWesley Sneijder ile 3.5 yıllık sözleşme imzaladı. Hollandalı futbolcu yarın (pazartesi) saat 15.30'da Türkiye'de olacak. Resmi imza töreni ise salı günü Türk Telekom Arena'da yapılacak. Galatasaray, Sneijder'in bonservisi için Inter'e 7.5 milyon Euro ödeyecek. Hollandalı orta saha oyuncusu ise Galatasaray'dan senede 5 milyon Euro kazanacak.
İŞTE SNEİJDER'İN İLK SÖZLERİ
Wesley Sneijder, Galatasaray'a transferi sonrası duygularını GSTV'de paylaştı. GSTV'ye konuşan SNeijder "Şu anda çok iyiyim. Kararımı verdiğim için rahatladım. Böyle büyük bir takıma geldiğim için çok heyecanlıyım. Galatasaray formasıyla ilk maçımı oynamak için sabırsızlanıyorum. Galatasaray taraftarlarının ününü duydum. Bir sürü Türk arkadaşım var. Galatasaray taraftarlarının mutlu ve gururlu olmalarını sağlayacağım. Fatih Terim hakkında da çok şey duydum. Kendisiyle tanışmadım ama İtalya'da Fatih Terim ile ilgili çok şey duydum. Onunla çalışmayı çok istiyorum. Gittiği her yerde başarılı olmuş birisi. Haftaya Beşiktaş derbisi var. Büyük maçlarda oynamayı seviyorum. Sahaya çıkmak istiyorum. Kondisyon olarak eksiğim yok, hazırım. Takım arkadaşlarımın çoğunu da ulusal takımlardan tanıyorum" dedi.
AYSAL: KARİYERİNİ BURADA TAMAMLAYACAK
Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, Sneijder transferinin ardından "Bu işi 8 Ocak'ta başlattık. Bu kadar zaman içinde bu transfer bitti. Kulübümüze hayırlı olsun. Büyük hedeflerimiz var, bu hedefler de büyük oyuncularla yakalanır. Sneijder iyi bir takviye olacak. Onu izleyerek Galatasaray'dan keyif almaya devam edeceğiz. Umarım Sneijder bu şansını iyi kullanır. Yarın (pazartesi) İstanbul'a gelecek. Sağlık kontrolünden sonra takıma katılacak. Hocamızın bazı düşünceleri var. Fatih Terim'in onayı olmadan böyle bir oyuncuyu buraya getirmek cüret işidir. Tabii ki onun da onayını aldık. Bunlar doğrultusunda 1 transfer daha yapmayı düşünüyoruz. Vizyonumuz çok belli. Biz Avrupa'nın en büyük 10 takımı arasına girmeyi hedeflemiştik ve bu yolda da adım adım ilerliyoruz. Sneijder, kariyerini Galatasaray'da tamamlamak üzere buraya geldiğini söyledi. Tüm varlığıyla bize katkı sağlayacağını söyledi. Kuzeyli ve disiplinli bir futbolcu" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceni Paylaş.Sorgulayalım.