Cris'ten şok G.Saray açıklaması!



Galatasaray'dan ayrılarak ülkesi Brezilya'ya dönen Cris, TurkFutbol.Com'a çok özel ve ses getirecek açıklamalarda bulundu.


Galatasaray'a sezon başında Ujfalusi'nin şok sakatlığı sonrasında transferin son günü transfer olan Brezilyalı Cris, sarı-kırmızılı takımda beklentileri karşılayamayınca ara transferde takımdan ayrıldı. Tecrübeli futbolcu ülkesi Brezilya'da TurkFutbol.Com'a konuştu ve Galatasaray'da yaşadıklarını anlattı.
Cansel Kemiksiz : Galatasaray maceran kısa sürdü. Neden ayrıldın ya da ayrılmak zorunda mı kaldın?
"BANA KARŞI GÜVEN EKSİKLİĞİ VARDI!"
 
Galatasaray’da oynamak benim için gerçekten güzel bir deneyim oldu. Bana karşı güven eksikliği olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden evet kırgınım. Çünkü buraya şampiyonluklar yaşamak için gelmiştim. Bunu yapacak gücüm de vardı. Ama Türkiye’yi tanıma ve yaşama şansı bulduğum için de mutluyum. Çok özel ve ilginç bir kültürü yaşama, tanıma, güzel dostluklar kurma fırsatı buldum. İstanbul gerçekten özel bir şehir.
C.K.: Trabzon maçında kadroya alınmadığın ve bu nedenle Fatih Terim ile tartıştığı iddia edildi.
"OYNAMAK İSTİYORDUM!"
 
Fatih Terim ile aramada sadece profesyonel bir ilişki vardı. Kendisine büyük saygı duyuyorum. Önemli bir teknik direktör ve çok da başarılı. Ama onun tercihleri vardı ve ben bunlara katılmıyordum çünkü oynamak istiyordum. Ama hiç bir zaman ne kendisine ne de takımdaki başka bir kişiye saygısızlık yapmadım.

C.K.: Sana göre Şampiyonlar Ligi'nde Schalke karşısında Galatasaray'ın şansı nedir? Sonuçta Şampiyonlar Ligi deneyimin var ve Galatasaray'ı da yakından tanıyorsun..
"GALATASARAY TURU GEÇER!"
 
Galatasaray Schalke 04 ile eşleşerek gerçekten çok iyi bir kura çekti. Kura şansı umarım sahaya da yansır. Ama bu eşleşmede evinde oynayacağı ilk maçın önemi çok büyük. Gerçekten büyük, ateşli ve özel bir taraftar grubu var. Onların desteği ile İstanbul’da iyi bir sonuç alarak turu geçeceğini düşünüyorum. Bence Galatasaray bu turu geçerek yoluna devam edebilir.
C.K.: Galatasaray'ın transfer gündeminde olan Carlinhos ile ilgili neler söyleyebilirsin? Seninle Galatasaray hakkında hiç konuştu mu?
"CARLİNHOS BAŞARILI OLUR!"
 
Açıkçası Carlinhos ile bir görüşmem olmadı. Beni bilgi almak için ararsa tabi ki de ona mutlaka Galatasaray'a gitmesi gerektiğini söylerim. Türkiye’ye gelirse başarılı olacağına kesinlikle inanıyorum. Basit ve kolay oyun anlayışı ile beraber çok kaliteli bir futbolcu. Eğer transfer gerçekleşirse Galatasaray'a güç katar.
C.K.: Galatasaray taraftarına ve Türkiye'ye bir mesajın var mı?
"GALATASARAY TARAFTARINA TEŞEKKÜRLER!"
 
Öncelikle size bana göstermiş olduğunuz ilgi için çok teşekkür ederim. Türkiye'den bana ulaşmanız bile beni çok mutlu etti. Dört ay gibi kısa bir sürede olsa hissettirdikleri yoğun sevgi için Galatasaray taraftarına tabii ki çok teşekkür ediyorum. Onların yarattığı atmosferi ve bana gösterdikleri sevgiyi asla unutmayacağım. Tabii Türkiye'ye geldiğim andan itibaren bana çok sıcak davranan ve gittiğim her yerde o sıcaklığı hissettiren herkese teşekkür ediyorum.
C.K.: Biz de sana bundan sonraki yaşantında başarılar ve mutluluklar diliyoruz.
Cris : Teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceni Paylaş.Sorgulayalım.